پست ثابت
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 27 / 1 / 1398برچسب:, :: 11:59 :: نويسنده : no name

سلام سلام دوستای گل خودم

خوبین؟خوشین؟خب حالا بیخیاله این حرفا

خیلی دوستون دارممیدونم شما هم دوسم دارینخلاصه بیشتر مطالب از شعرای خودمن

گفتم که کپی نکنید نظر یادتون نرهبابای



نظرات شما عزیزان:

yaser
ساعت21:47---16 خرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی دارین یه سری به وبلاگ من بزنید تا با هم تبادل لینک کنیم, و نظرت درباره وبلاگ یادت نره

محدثه
ساعت19:12---13 ارديبهشت 1392
ســـــــــلام ممنون که به وب من اومدی بازم بهم سر بزن !!!!! راستی لینکت کردم تو هم منو بلینک چشم عزیزم :x

علی
ساعت21:22---4 مهر 1391
سلام
اومدم وبلاگ قشنگتو دیدم
موفق باشیگلم


آرتمیس
ساعت16:49---11 مرداد 1391
سلام چطوری؟؟؟؟خوبی؟منتظر رای گیری بودی؟؟؟من فرم نظر سنجی رو آماده کردم گذاشتم تو وبلاگم زیر همون پست اول.پس بیا به 2تا جمله ی قشنگ رای بده.فقط یه خواهشی که دارم اینه که 2 تا رای رو به خودت نده و قشنگترین جمله ها رو انتخاب کن که حق کسی ضایع نشه.منتظرتم.چون اگه دیر بیای به ضررت تموم می شه.

ندا
ساعت10:36---11 مرداد 1391
سلام دوست عزیزم وبلاگ قشنگی داری ممنون که بهم سر زدی با اجازه ات لینکت کردم

persian.girl
ساعت20:16---9 مرداد 1391
سلام.آپم.
این یه پست ویژه هست برای معروفیت وبلاگت.پس از دستش نده و تا آخر بخونش تا دلیل معروفیت وبلاگتو بدونی.
فقط با یه نظر اسم وبلاگت تو یه پست جداگانه از وبلاگم درج می شه.پس زود بیا.فرصتو از دست نده.


farshad
ساعت15:18---9 مرداد 1391
slm man az esme to kheyli khosham miyad albate in behtarin esme 2khtary hast ke man midoonam khob webloge man tarif nabashe valy bazdide roozanam kol bazdid konande hat barabare hata bishtar khob man mikham linket konam ta amaret bishtar beshe albate age doost dashti

مسلم
ساعت23:16---8 مرداد 1391
سلام خسته نباشی .معلوم هست تو کجایی .چرا اینقدر دیر؟

persian.girl
ساعت16:14---7 مرداد 1391


سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری.بالاخره دلیل درس نخواندن دانشجویان کشف شد.اگه می خوای بخندی بیا به من یه سر بزن.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو با اسم علم روز بلینک و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی بلینکمت.مرسی


مسلم
ساعت11:00---31 تير 1391
ماه خدا مبارک .
راستی یکتا رفت ...
عیبی نداره ولی الهام خانم یادت باشه به ما هم سر بزنی .


مسلم
ساعت13:49---3 خرداد 1391
سلام

آغاز فصل عبادت ونوشیدن از نهر گوارای رجب ودر آویختن در شاخه طوبای شعبان وریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن بر تو دوست خوبم مبارک باد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: